29748.jpeg
Webwinkel met kleine familie bedrijven sinds 2011











Is de zending die je gekregen hebt beschadigd?

schade.jpg
 
Geen zorgen, want ik kom sowieso met een passende oplossing!
Ook ga ik melding maken bij de vervoerder van de beschadigde levering en een klacht voor je indienen.
Voor verzending controleer ik alle producten, dus de schade is hoogstwaarschijnlijk tijdens het transport ontstaan.

Om een schadeclaim in te dienen, vereist de vervoerder onderstaande gegevens: 
  1. Trackingcode van de zending
  2. Foto van de buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel van de vervoerder goed zichtbaar is.
  3. Foto's buitenverpakking (met dikte van het karton te zien)
  4. Foto's binnenverpakking + mogelijk opvulmateriaal
  5. Foto's daadwerkelijke schade
  • Stuur mij een mail met:
    - De foto's die je gemaakt hebt van de schade en het pakket.
    - of je het product wil omruilen voor een nieuw exemplaar of het ondanks de schade wil houden (met een passende compensatie).
mail naar info@een-groenewereld.nl o.v.v. het ordernummer.

Ik streef ernaar op werkdagen binnen 24 uur een reactie te geven op je mail en het voor je op te lossen.
Mocht je haast hebben bij een omruiling, neem dan direct na het versturen van de mail telefonisch contact met mij op.

Ik ben op werkdagen van 10:00-16:00 te bereiken op: +31(0)77 7110398 of spreek de voicemail in.

Met geurige groetjes,

John van Os
Een Groene Wereld